Vi strävar efter att behandla och skicka din beställning så snabbt som möjligt. Normal leveranstid är 3-5 arbetsdagar inom Sverige. Under högsäsong kan leveranstiden vara något längre.
Fraktkostnaden beräknas och visas i kassan innan du slutför ditt köp.
Vi använder oss av olika leveranssätt beroende på beställningens storlek och vikt.
När din beställning har skickats får du ett spårningsnummer via e-post som du kan använda för att följa din leverans.
Om din beställning blir försenad kommer vi att meddela dig så snart som möjligt. Vid större förseningar har du rätt att avboka din beställning och få pengarna tillbaka.
Kontrollera din leverans vid mottagandet. Om varor är skadade eller saknas, kontakta vår kundservice inom 7 dagar för att rapportera problemet och få hjälp med en lösning.
För outlösta paket som returneras till oss förbehåller vi oss rätten att debitera dig för kostnaderna för returfrakt och hanteringsavgifter.
För frågor eller mer information om våra fraktvillkor, vänligen kontakta vår kundservice:
Genom att slutföra din beställning godkänner du våra fraktvillkor.
Vi tackar för ditt förtroende och hoppas att du blir nöjd med ditt köp.
Vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Om du av någon anledning inte är nöjd med din beställning, kan du returnera produkten inom 30 dagar från mottagandet för en full återbetalning eller byte, förutsatt att följande villkor är uppfyllda:
När vi har mottagit och inspekterat din retur kommer vi att behandla din återbetalning. Återbetalningen görs till samma betalningsmetod som användes vid köpet och kan ta upp till 14 dagar att bearbeta, beroende på din bank eller betaltjänstleverantör.
Om du önskar byta en produkt, följ stegen ovan för att returnera den oönskade produkten och gör en ny beställning pÃ¥ vÃ¥r webbplats för den produkt du önskar istället. Vi behandlar byten som separata transaktioner för att säkerställa snabbast möjliga service.Â
Returer som inte uppfyller ovanstående villkor kan tyvärr inte accepteras. I sådana fall kommer vi att kontakta dig för att diskutera alternativ.
Kund bekostar fraktkostnader för returer.
Om du mottagit en skadad eller felaktig vara, vänligen kontakta vår kundservice inom 7 dagar från mottagandet för att rapportera problemet. Vi skickar ut en ersättningsvara eller erbjuder en återbetalning, inklusive fraktkostnader.
För frågor eller mer information om vår retur- och återbetalningspolicy, vänligen kontakta vår kundservice:
NOT USE HERE
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering